Det var en blanding af flere års erfaring fra de københavnske kreative reklame- og produktionsbureauer, hjemstavnskærlighed og kreative ambitioner, der lagde fundamentet til WHOTHAT. I sommeren 2015 slog vi de første pløkker i jorden, åbnede op og er siden vokset fra 2 til 9 mand, i takt med at både kunder og opgaver bliver større og større.
Kontoret emmer af digital ja-hat og en “uden overligger” agtig stemning - meget millennials agtigt. Filosofien er enkel - Alt er muligt uanset om det er et website der skal bygges, en målgruppe der skal rammes, en social platform der skal erobres eller noget helt syvende.
Digital markedsføring kan være et virvar af muligheder, platforme og kanaler og tit er kunsten at fravælge mere end at tilvælge. Det gør også at vores kompetencer breder sig ud i kreativ sparring, webudvikling, HTML5-bannere, annoncering, tekstforfatning og contentproduktion. Derudover har vi in-house video- og fotoproduktion så vi nemt og hurtigt kan lave indhold af højeste kvalitet.